Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika
Mikroekonomika

(691 darbai)

Konkurencija ir jos siekimasĮvadas. Tikslas buvo nustatyti ką duoda tobulas konkurencingumas, kaip ir kokiais būdais jo siekiama ir kaip jis kuriamas. Konkurencinio privalumo siekimas. Konkurencijos požymiai. Konkurencinės rinkos samprata. Konkurencijos veiksniai ir jų dimensijos. Konkurencinga gamybos sistema. Konkurencinių pranašumų kūrimas. Konkurencinės padėties įvertinimas. Rinkos lyderių strategijos. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencija rinkojePowerPoint pristatymas. Kaip suprasti konkurencingumą? Įvadas. Istorinė konkurencijos turinio raida. Konkurencijos samprata. Konkurentų skirstymas pagal įmonei tenkančią rinkos dalį. Įmonių konkurencijos formos. Konkurencinio pranašumo kriterijai. Nesąžiningos konkurencijos rūšys. Parama yra traktuojama kaip valstybės pagalba, jeigu ji atitinka šiuos požymius. Teigiami konkurencijos veiksniai, įtakojantys šiuos verslininkų sprendimus. Darbuotojai, dirbantys su išorine aplinka, turi sugebėti atsakyti į šiuos klausimus. UAB "Serpantinas" konkurentinė analizė. Tiesioginių klientų įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Pasiūlymai. Skaityti daugiau
Konkurencija rinkoje (2)Įvadas. Tikslas – atskleisti konkurencijos įtaką visai rinkai. Konkurencija rinkoje. Konkurencijos rinkoje struktūrų tipai. Tobulosios konkurencijos rinka. Monopolinės konkurencijos rinka. Oligopolinė rinka. Monopolinė rinka. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencijos analizėPowerPoint pristatymas. Konkurentų profiliavimas. Firmų strategijose akcentuojami du dalykai. Konkurentų profiliavimo žingsniai. Toliau iš atrinktų konkurentų atskirai analizuojamos šios sritys. Išteklinis potencialas. Sąnaudų struktūra. Tikslai ir ambicijos. Dabartinė ir ankstesnės strategijos. Skaityti daugiau
Konkurencijos analizė. Konkurencijos rūšys. Konkurentų galimybių analizėĮvadas. Konkurencijos rūšys. Konkurencijos samprata. Tobulos konkurencijos rinka. Netobuloji konkurencija. Monopolija. Oligopolija. Monopolinė konkurencija. Konkurenciją ribojantys veiksmai. Draudžiami susitarimai. Piktnaudžiavimas dominuojančia padėtimi. Koncentracija. Koncentracijos kontrolė. Siekiant užbėgti už akių galimam piktnaudžiavimui, Europos Bendrijos (EB) sutartis draudžia tokią koncentraciją, kuri sukuria ar sustiprina dominuojančią padėtį. Valstybinė pagalba. Sutartis draudžia valstybės pagalbą, kuri iškraipo konkurenciją bendrijos viduje. Pagalbos schemos, kurioms pritarta. Pagalba nepalankiems plėtrai miestų rajonams. Regioninė pagalba smulkiajam verslui. Valstybės pagalba, kuriai pritarta su tam tikromis sąlygomis. Oro transportas. Draudžiamos valstybės pagalbos priemonės pavyzdys. Automobilių pramonė. Konkurentų analizė. Konkurentų analizės svarba ir etapai. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų išsiaiškinimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas.. Skaityti daugiau
Konkurencijos formos ir jos esmėKonkurencijos samprata. Tobulos konkurencijos rinka. Monopolija. Monopolinė konkurencija. Trumpalaikė ir ilgalaikė pusiausvyra. Oligopolija. Konkurenciją ribojantys veiksniai. Skaityti daugiau
Konkurencijos galimybės LietuvojeKonkurencijos samprata, Konkurencijos politika Lietuvoje šiandien, Konkurencijos įstatymas, Koncentracija, Nesąžininga konkurencija, Konkurencijos taryba, Ūkio subjektams taikomos sankcijos, Antidempingo įstatymas. Skaityti daugiau
Konkurencijos vaidmuo rinkos ūkyjeĮvadas. Rinka. Rinkos formos. Kainų sistema rinkoje. Konkurencinė rinka ir jos savybės. Konkurencinė rinka ir efektyvumas. Teigiamos konkurencinės rinkos savybės. Neigiamos konkurencinio modelio savybės. Konkurencija. Konkurencijos formos. Konkurencijos metodai. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos vaidmuo rinkoje. Konkurencijos įstatymas. Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymas. Konkurencijos taryba. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencijos vaidmuo rinkos ūkyje (2)Įvadas. Konkurencinė rinka ir jos savybės. Konkurencinė rinka ir efektyvumas. Teigiamos konkurencinės rinkos savybės. Neigiamo konkurencinio modelio savybės. Konkurencija. Konkurencijos formos. Konkurencijos metodai. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos vaidmuo rinkos ūkyje. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencinė rinka: teoriniai ir praktiniai ypatumaiDarbo tikslas: Apžvelgus konkurencinės rinkos modelį teoriniame lygmenyje aptarti realių šios rinkos veiksnių įtaką šalies konkurencingumui. Darbo uždaviniai: Atskleidus konkurencinės rinkos reikšmę ekonominėje teorijoje, apibendrinti šios rinkos privalumus ir trūkumus, Atskleisti konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo principų analizę, Statistinių duomenų pagalba apžvelgti ekonominio augimo ir konkurencingumo ryšius. Tobulos konkurencijos privalumai ir trūkumai. Konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo aplinka ir principai. Makroaplinkos veiksnių vertinimas. konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo požiūriu. Konkurencingumas ir jo lygiai. Ekonominis augimas kaip ūkio konkurencingumo didinimo prielaida. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencingumo rinkoje ypatumaiĮvadas. Konkurencingumo rinkoje ypatumai. Konkurencijos samprata. Konkurencingumas ir jo lygiai. Konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo aplinka ir principai. Konkurencinės rinkos analizė. Įmonės aprašymas. Įmonės aplinkos analizė. Makroekoaplinkos (PEST) analizė. Įmonės konkurencinis pranašumas. Paslaugų konkurencingumas. Konkurentų veiksmai. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Marketingo veiklos konkurencingumas. Naujų konkurentų įėjimo grėsmė. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencinio pranašumo ir informacinių technologijų ryšysĮvadas. Konkurencinis pranašumas. Konkurentų analizė. Konkurencinės strategijos. Balansavimas tarp orientacijos į klientą arba konkurentą. Konkurencinio pranašumo ir informacinių technologijų ryšys. Informacinių technologijų panaudojimas konkurenciniam pranašumui didinti. Konkurenciniai IT pranašumai ir konkurencinės strategijos. M. Porterio vertės kūrimo grandinės koncepcija ir jos ryšys su IT panaudojimu. Tinklinė rinkodara – IT praktinis pritaikymas konkurenciniam pranašumui didinti. Informacinių technologijų panaudojimas organizacijos mokymesi siekiant didinti konkurencinį pranašumą. Konkurencinio pranašumo didinimas gerinant santykius su klientais (naudojant IT). Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencinis pranašumasĮvadas. Konkurencijos ir konkurencinio pranašumo sąvoka ir esmė. Konkurencinių pranašumų formavimo teoriniai pagrindai. Konkurencingumo didinimas panaudojant kokybės funkcijos išskleidimą. Kokybės namas. Kano modelis. Kokybės funkcijos išskleidimo nauda didinant organizacijos konkurencingumą. Prekės konkurencingumo vertinimas. Prekės konkurencingumo tyrimo metodika. Prekės kokybės ir išskirtinumo vertinimas. Prekės konkurencingumo stiprinimas. Konkurencinių pranašumų formavimas paslaugų įmonėje. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencinis pranašumas (2)Konkurencinis pranašumas. Ilgalaikiai pranašumai. Pasiūlymo (dar vadinamo trumpalaikiu) konkurencingumas rinkoje. Verslo idėjos konkurencingumas. Konkurencinio pranašumo įgijimas marketingu. Vertinant savo verslą su konkurentų verslu. Orientavimasis į vartotojus. Koncentravimasis į save. Orientavimasis į rinkos perspektyvas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės, vertinant rinkos patrauklumą. Esami konkurentai. Prekės pakaitalai. Potencialūs konkurentai. Įmonių koncentracijos požymiai. Prioritetinių konkurentų analizė. Skaityti daugiau
Konkurencinių pranašumų vystymo galimybės interneteĮvadas. Konkurenciniai pranašumai. Konkurencinio pranašumo samprata ir šaltiniai. Konkurencinio pranašumo strategijos. Interneto panaudojimas formuojant konkurencinius pranašumus. Konkurencinių pranašumų vystymo galimybės internete. Vartotojų aptarnavimas internetu. Reklama internete ir jos formos. Darbuotojų paieška internete. Internetinė bankininkystė. Skaityti daugiau
Konkuruojančių gamyklų veiklos įvertinimas: Utenos alus ir Šiaulių gubernijaKonkuruojančių Utenos alus ir Šiaulių gubernijos gamyklų veiklos įvertinimas. Įvadas. Darbo tikslas: Pristatyti Utenos alaus ir Šiaulių Gubernijos gamyklas, parodyti kaip jos tarpusavyje konkuruoja. Konkurencijos samprata. Konkurencingumo strategiją sudarantys veiksniai. Konkurencija ir rinkos struktūra. Rinkos struktūros tipai: tobuloji konkurencija, monopolinė konkurencija, monopolija. Kainų konkurencija. Kitos konkurencijos rūšys. Tobuloji konkurencija. Monopolinė konkurencija. Utenos alaus gamykla. Atnaujinta įranga. Aukščiausios rūšies salyklas. Šiaulių Gubernijos alus. Alaus pardavimai Lietuvoje 1997-2008 metais. Išvados. Skaityti daugiau
Kooperacinės bendrovės ir jų valdymasĮvadas. Kooperatyvų klasifikacija. Esamos klasifikacijos. Siūloma klasifikacija. Skirstymas pagal partnerius. Skirstymas pagal ūkininkavimo būdą. Skirstymas pagal veiklos rūšis, lygius ir susijungimo pagrindą. Kooperatyvų skirstymas pagal nuosavybės sandarą. Kooperatyvo steigimas ir valdymas. Išvados. Skaityti daugiau
KooperatyvaiĮvadas. Kooperatyvo samprata. Kooperatyvo svarbiausi bruožai. Kooperacija ir kooperatyvas. Kooperatyvo mokymas. Informacijos perdavimo būdai kooperatyvuose. Kooperatyvų kooperavimasis. Kooperatyvų veiklos principai. Kooperatyvų plėtros perspektyvos. Išvados. Duomenys 1992-1997 m. Skaityti daugiau
Korupcija ir decentralizacijaĮvadas. Autoriai, nagrinėję korupciją. Modelis. Pirmenybės ir naudos funkcijos. Ar gali decentralizacija sumažinti korupciją? Politika, mažinanti korupciją. Wadham College, Oksfordo universitetas Departamentas "Scienze Economiche" Bolognos universitetas Skaityti daugiau
Kulinarijos cecho patiriamų išlaidų įvertinimas ir jų mažinimo būdai: AB "Norfos mažmena"Įvadas. Tikslas – įvertinti UAB "Norfos mažmena" kulinarijos cecho patiriamas išlaidas ir pateikti rekomendacijas jų mažinimui. Išlaidų sampratos, klasifikacijos bei išlaidų analizės metodų teoriniai aspektai. Išlaidos: jų apibūdinimas. Išlaidų apskaita. Išlaidų klasifikavimas. Gamybos išlaidų struktūros analizė. Produkcijos savikainos analizė pagal kalkuliacinius išlaidų straipsnius. Darbo užmokesčio išlaidų analizė. Išlaidų vienam prekinės produkcijos litui dinamikos analizė. Išlaidų – apimties – pelno analizė. Išlaidų mažinimo rekomendacijų teorinis pagrindimas. UAB "Norfos mažmena" kulinarijos cecho išlaidų analizės praktiniai aspektai. UAB "Norfos mažmena" kulinarijos cecho charakteristika. Kulinarijos cecho gamybos išlaidų struktūros analizė. Kulinarijos cecho produkcijos savikainos analizė pagal kalkuliacinius išlaidų straipsnius. Kulinarijos cecho darbininkų darbo užmokesčio išlaidų analizė. Išlaidų vienam prekinės produkcijos litui dinamikos analizė. UAB "Norfos mažmena" kulinarijos cecho išlaidų mažinimas. Krabų salotų su ryžiais kritinio pelningumo taško analizė. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (6). Skaityti daugiau
......