Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Konkurencinis pranašumas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Konkurencinis pranašumas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Konkurencijos ir konkurencinio pranašumo sąvoka ir esmė. Konkurencinių pranašumų formavimo teoriniai pagrindai. Konkurencingumo didinimas panaudojant kokybės funkcijos išskleidimą. Kokybės namas. Kano modelis. Kokybės funkcijos išskleidimo nauda didinant organizacijos konkurencingumą. Prekės konkurencingumo vertinimas. Prekės konkurencingumo tyrimo metodika. Prekės kokybės ir išskirtinumo vertinimas. Prekės konkurencingumo stiprinimas. Konkurencinių pranašumų formavimas paslaugų įmonėje. Išvados.

Ištrauka

Dabartinėmis rinkos ekonomikos sąlygomis, kai įmonės veiklą stipriai įtakoja konkurencija rinkoje, o konkurencinės aplinkos dinamiškumas spartėja, atsiranda būtinybė išsiskirti iš konkurentų bei užsitikrinti gerą vardą ir garantijas vartotojų požiūriu. Vienas iš būdų tokiam tikslui pasiekti yra ilgalaikio įmonės konkurencinio pranašumo įgijimas bei jo išsaugojimas, tačiau daugeliui Lietuvos įmonių, prisitaikančių prie naujų rinkos sąlygų, tai tampa ypatingai sudėtingu uždaviniu.
Šio darbo tikslas – išaiškinti konkurencinių pranašumų įgijimo ir išsaugojimo galimybes bei numatyti jų taikymo galimybes paslaugų teikimo įmonėse.
Darbe remiamasi šiuolaikiniu požiūriu į konkurencinius pranašumus, kaip galimybę įmonei įsitvirtinti rinkoje ir pasiekti ilgalaikių tikslų.
Siekiant išryškinti konkurencinių pranašumų įgijimo ir išsaugojimo galimybes buvo atliekama mokslinės literatūros analizė.
Darbe apibendrinamos konkurencijos ir konkurencinio pranašumo sąvokos, analizuojami konkurencinių pranašumų įgijimo būdai per kokybės funkcijų išskleidimą, detalizuojamas prekės konkurencingumo vertinimas ir stiprinimas, o taip pat analizuojamos konkurencinių pranašumų įgijimo ir išsaugojimo galimybės paslaugų įmonėje.
Manau, kad šis darbas padės įstaigos vadovui suprasti konkurencinių pranašumų formavimo svarbą, o remiantis pateiktomis išvadomis vadovas bei kiti administracijos darbuotojai galės susidaryti konkurencinių pranašumų formavimo modelį bei jį pritaikyti konkurencinėje kovoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-29
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis38.19 KB
Autoriusred
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinis pranasumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-06-15 IP: 213.197.129.54
    egle sako

    labai geras, issamus darbas, su literaturos nuorodomis.praverte ;)

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą