Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Konkurencinių pranašumų vystymo galimybės internete
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinių pranašumų vystymo galimybės internete

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Konkurenciniai pranašumai. Konkurencinio pranašumo samprata ir šaltiniai. Konkurencinio pranašumo strategijos. Interneto panaudojimas formuojant konkurencinius pranašumus. Konkurencinių pranašumų vystymo galimybės internete. Vartotojų aptarnavimas internetu. Reklama internete ir jos formos. Darbuotojų paieška internete. Internetinė bankininkystė.

Ištrauka

Gyvename tokiais laikais, kai, pasak I. Šulcienės (2006), "globalizacija skverbiasi į visas gyvenimo sritis". Ne išimtis ir verslas. Todėl kiekviena šiuolaikiška organizacija turi kruopščiai įvertinti galimus bei esamus šio proceso padarinius ir būti tinkamai jiems pasirengusi. Juk be išaugusių palankiai vertinamų galimybių, tokių kaip besiplečianti rinka, pigi darbo jėga, palankesnės sąlygos žaliavoms įsigyti ir t.t., įmonės susiduria ir su nuolatos didėjančia konkurencija, kuri skatina ieškoti būdų, kaip kuo palankiau pateikti save vartotojui, t.y. išryškinti savus pranašumus. Modernioje rinkoje vienas tokių būdų yra internetas – terpė, kurioje potencialiems vartotojams organizacijos turi galimybę įrodyti, kad yra vertesnės kliento dėmesio negu jos konkurentės.
Nagrinėjama tema yra aktuali, nes kiekvienai įmonei svarbu užsitikrinti konkurencingo verslo vieneto padėtį rinkoje, kurią pasiekti šiais, spartaus technologinio progreso laikais, vien tradiciniais verslo organizavimo metodais gali būti labai sunku. Todėl organizacijos turi galimybę pasinaudoti sąlyginai nauja alternatyva – integruoti į verslo procesus internetą, ir jo pagalba įgauti konkurencinį pranašumą.
Darbo objektas – įmonių konkurencinių pranašumų vystymo galimybės internete.
Darbo tikslas – nustatyti, kaip įmonė panaudodama interneto galimybes gali formuoti savo konkurencinius pranašumus.
Siekiant užsibrėžto tikslo darbe bus nagrinėjami šie uždaviniai:
Apibrėžti konkurencinio pranašumo sąvoką;
Apibūdinti pagrindines konkurencinių pranašumų strategijas;
Įvertinti interneto svarbą formuojant konkurencinius pranašumus;
Išskirti pardavimų, reklamos ir darbuotojų paieškos internete bei internetinės bankininkystės vaidmenis formuojant konkurencinius pranašumus.
Rašant darbą naudotas mokslinės literatūros, periodinių leidinių ir internetinių informacijos šaltinių analizės bei sisteminimo metodas.
Darbą sudaro: įvadas, dvi pagrindinės dalys, skylančios į potemes, išvados bei literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje pateikiama konkurencinio pranašumo samprata bei šaltiniai, aptariamos pagrindinės konkurencinės strategijos bei įvertinamas interneto vaidmuo kuriant konkurencinius pranašumus.
Antroje dalyje įvardijamos skirtingos priemonės, kurios, pasitelkiant internetą, padeda įgyti konkurencinį pranašumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-28
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai23
Dydis42.71 KB
Autoriussauluuute
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. E. V. Bartkus
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurenciniu pranasumu vystymo galimybes internete [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. E. V. Bartkus
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą