Įvadas. Konkurencinės rinkos reikšmė. Konkurencinės įmonės biudžetinės pajamos. Pelno maksimizavimas ir konkurencinės įmonės pasiūlos kreivė. Ribinių kaštų kreivė ir įmonės pasiūlos sprendimai. Įmonės trumpojo laikotarpio sprendimas nutraukti gamybą. Įmonės ilgojo laikotarpio sprendimas išeiti ar įeiti į rinką. Pelno nustatymas konkuruojančiosios įmonės grafike. Pasiūlos kreivė konkurencinėje rinkoje. Trumpasis laikotarpis: rinkos pasiūla su nustatytu įmonių skaičiumi. Ilgasis laikotarpis: rinkos pasiūla su įėjimu ir išėjimu. Kodėl konkuruojančiosios įmonės pasilieka versle, jei padaro nulinį pelną?. Permainos paklausoje ilguoju ir trumpuoju laikotarpiais. Kodėl IL pasiūlos kreivė gali svirti žemyn?. Palyginamoji analizė. Skaidrės (11 psl.).