Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Vartotojo pažinimo metodai

Vartotojo pažinimo metodai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Vartotojų elgsenos disciplina, jos vystymosi raida. Vartotojų elgsenos ryšiai su kitais mokslais. Vartotojų elgsenos apibrėžimai. Vartotojų elgsenos modelis. Vartotojų elgsenos nuostatos. Vartotojų tipai ir pagrindiniai vartotojų elgsenos bruožai. Vartotojų elgsenos paisymas, sprendžiant marketingo. Ir vadybos problemas. Naudingumo teorija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Aleksandro Stulginskio universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 29.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą