Įvadas. Monopolinės konkurencijos rinka. Monopolinės konkurencijos firmos paklausos kreivė. Trumpo laikotarpio pelno maksimizavimas monopolinės konkurencijos firmoje. Firmos užsidarymo taisyklė. Pasiūlos kreivė. Ilgo laikotarpio pusiausvyra monopolinės konkurencijos rinkoje. Monopolinės konkurencijos bruožai ilguoju laikotarpiu. Nekaininė konkurencija ir jos reikšmė. Oligopolinė rinka. Oligopolinės rinkos bruožai. Karteliai. Sąmokslo nauda. Rinkos dalyviai nukenčiantys nuo sąmokslų. Kainų ir gamybos apimties nustatymas kartelyje. Kartelių trumpaamžiškumas. Jungtinio pelno maksimizavimo hipotezė. Oligopolinės rinkos vystymosi veiksniai. Reklama. Grobuoniška kaina. "Lipni kaina". Alokacinis efektyvumas oligopolinėje rinkoje. Reketas. Duopolija. Kurno – Nešo pusiausvyra. Išvados.