Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Paslaugų verslo organizavimas (2)
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Paslaugų verslo organizavimas (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų teikimo teoriniai aspektai. Paslaugų veiklos samprata: paslaugų esmė, savybės, paslaugų teikimo ypatumai. Paslaugų teikimo veiklos numatymas: paslaugų paketas, pajėgumai, ištekliai. Paslaugų teikimo schema. Paslaugų vartotojų aptarnavimo procesai. Metodinė dalis. Paslaugų rinkos tyrimo metodika. Tyrimo etapai. Krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje įvertinimas iš vartotojų pozicijų. Krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumai. Krovinių gabenimo paslaugų teikimo tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados.

Ištrauka

Paslaugų sfera yra perspektyvi ir sparčiai besivystanti. Ji apima plačią veiklos sritį: nuo prekybos ir transporto iki finansavimo, draudimo, įvairaus tarpininkavimo. Tuo tarpu pervežimo paslaugos (tiek oru, vandeniu ar sausuma) yra viena seniausių teikiamų paslaugų rūšių pasaulyje, ši sritis kiekvieną dieną modernėja, iškyla naujos problemos bei klausimai. Todėl šių paslaugų teikėjai daro viską, kad aukščiausia teikiamų paslaugų kokybe pelnytų klientų ir partnerių pasitikėjimą.
Transportavimo paslaugų teikėjams yra labai svarbu žinoti vartotojo poreikius. Atsižvelgdamas į tai teikėjas galės sėkmingai plėsti savo veiklą bei konkuruoti rinkoje. Šiame darbe aptariame krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumus vartotojo aspektu.

Darbo tikslas: iš vartotojo pozicijos išanalizuoti krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumus
Darbo objektas: įmonės besinaudojančios krovinių gabenimo paslaugomis
Darbo dalykas: Lietuvos krovinių gabenimo paslaugas teikiančių įmonių gebėjimas konkuruoti rinkoje vartotojo požiūriu
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti paslaugų teikimo teorinius aspektus bei susieti juos su transportavimo paslaugomis.
2. Anketuojant ištirti ir įvertinti krovinių gabenimo paslaugų vartotojų požiūrį į šias paslaugas.
3. Įvertinti konkurencingos krovinių gabenimo įmonės bruožus vartotojo požiūriu.
Metodai:
1) Literatūros apžvalga.
2) Anketinė apklausa.
Visą darbą sudaro trys skyriai, įvadas, išvados, literatūra, priedai. Darbo apimtis 35 puslapiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-29
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai12
Dydis77.14 KB
Autoriusdonsiavas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. G. Sližienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu verslo organizavimas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. G. Sližienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą