Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įžanga. Paslaugų samprata. Paslaugų kategorijos. Paslaugų klasės. Paslaugų rūšys. Produktai ir paslaugos. Paslaugų diferencijavimas. Personalo diferencijavimas. Paslaugų esmė. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekybos įmonės paslaugų grupės. Paslaugos kokybės esmė ir jos matavimas. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Pardavimų organizavimo principai. Orientacija į vartotoją. Rinkodaros koncepcija. Potencialaus kliento minčių analizė. Ryšys su pirkėju. Pirkėjų aptarnavimas. Pateikimas. Pateikimo kanalų dalyviai. Naudos vartotojams nustatymas. Klientų lūkesčių valdymas ir pranokimas. Vartotojų pasitenkinimas. Veidu į klientą? Pagrindinės efektyvaus pirkėjų aptarnavimo rekomendacijos. Išvados. Priedai (6).

Ištrauka

Pastaruoju metu į rinką ateina vis daugiau gamintojų, todėl vartotojams vis didėja pasiūla. Jie gali rinktis iš daugybės prekių ir paslaugų ,todėl kaskart darosi vis išrankesni, kaskart vis labiau trokšta tobulų variantų kuo mažesnėmis kainomis. Todėl gamintojams tenka gerokai pasukti galvą, kol gali priimti sprendimus, kad jie nenuviltų vartotojų ir jie neatsisakytų jų firmos teikiamų paslaugų.
Ši tema yra labai aktuali pastarosiomis dienomis, kai gamintojai vardan klientų gali perkąsti vienas kitam gerklę. Jie stengiasi vartotojus atakuoti fantastiškomis reklamomis, nepakartojamu savo įmonės įvaizdžiu, kompetetingais darbuotojais, nepriekaištingu aptarnavimu, mažomis kainomis ir kitais būdais. Dažnai tai būna tik graži kaukė, norint tikrai turėti nuolatinius klientus, reikia ne tik save girti, bet ir stengtis, kad tikrai toji įmonė būtų verta dėmesio ir pasitikėjimo.
Šiame darbe analizavau įvairius būdus ir strategijas, kaip pagerinti įmonės įvaizdį, kaip įgauti klientų pasitikėjimą, kaip įtikinti juos vėl apsilankyti. Tai yra menas, kurio galima mokytis visą gyvenimą ir už tenka tik vienos mažos klaidelės, kada ilgai puoselėtas darbas gali netekti prasmės.
Darbo tikslas yra išanalizuoti efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimą įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti paslaugų marketingo perspektyvas;
2. Apibūdinti paslaugų kategorijas, klases ir rūšis;
3. Išanalizuoti paslaugų kokybę įvairiais aspektais;
4. Įvertinti prekybos paslaugų reikšmę vartotojui;
Darbo metodas: mokslinės teorinės literatūros sisteminė analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-14
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis46.98 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasI. KLimavičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Efektyvios klientu aptarnavimo sistemos kurimas imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • I. KLimavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą