Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Elektroninės komercijos samprata

Elektroninės komercijos samprata

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos sąvoka. Elektroninės komercijos dalyviai ir tipai. Elektroninės komercijos rūšys. E – parduotuvės. E – skelbimai. E – aukcionai. E – bankininkystė. E – tarpininkavimas. E – paslaugos. Draudimas. Nekilnojamo turto operacijos. Leidybos paslaugos. E – birža. Išvados. Išnašos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 40.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą