Įvadas. Teoriniai įmonių bankroto galimybių vertinimo sprendimai. Bankroto esmė. Įmonių bankroto teisinis reglamentavimas. Bankroto bylos iškėlimo esmė. Bankroto priežasčių analizė. Bendraekonominės priežastys. Netinkamas vadovavimas įmonei. Nekokybiškas planavimas. Netinkamas informacijos rinkimas ir naudojimas. Finansinės analizės ir kontrolės ignoravimas. Tyčinis bankrotas. Bankroto prognozavimas. Finansinės analizės santykinių rodiklių naudojimas. Z modelio naudojimas. Įmonės mokumo, pelningumo ir bankroto ryšio analizė. Bankroto diagnozavimo modelio praktinis pritaikymas ir įvertinimas. E. Altmano modelio pritaikymas praktikoje. Įmonių restruktūrizavimas ir bankrotas. Įmonių bankroto proceso trukmė (1993 – 2004m.gruodžio 31 d.). Išvados.