Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Naudingumo teorija ir vartotojo elgsena

Naudingumo teorija ir vartotojo elgsena

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
PowerPoint pristatymas. Naudingumo teorijos prielaidos. Kardinalistai ir ordinalistai. Vartotojo elgsenos analizė. Nubrėžti abejingumo kreivę. Abejingumo kreivės savybės. Ribinė substitucijos norma. MRS savybės. Vartotojo pusiausvyra. Naudingumo maksimizavimo taisyklė. Prielaidos vartotojo pirmenybėms. Vartotojo pusiausvyra. Kainų kitimo substitucijos ir pajamų efektai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Pristatymai
Kategorija:
Apimtis:

43 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft PowerPoint 216.1 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą