Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Vartotojo elgsena. Produkto naudingumo teorija

Vartotojo elgsena. Produkto naudingumo teorija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Bendrasis ir ribinis naudingumas, jų grafinis vaizdavimas. Mažėjančio ribinio naudingumo dėsnis. Vartotojo premija. Optimalaus pirkimo taisyklė. Vertės paradoksas. Vartotojo biudžetinė tiesė. Biudžetinės tiesės grafinis vaizdavimas. Abejingumo (indiferencijos) samprata.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 92.57 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą