Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Vartotojų elgsena rinkoje (2)

Vartotojų elgsena rinkoje (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pusiausvyra, apibūdinanti gamintojo ir vartotojo optimalų pasirinkimą rinkoje. Pusiausvyros susidarymas ir vaidmuo verslo savaiminio reguliavimo mechanizme. Vartotojo pusiausvyra, jos pažeidimas bei atstatymas. Naudingumas ir vartotojo elgsenos abejingumas. Naudingumas kaip pasirinkimo kriterijus. Naudingumo funkcija. Naudingumo maksimizavimo taisyklė. Vartotojo elgsenos analizė, remiantis abejingumo kreivių ir biudžeto abejingumo metodu. Vartotojo abejingumo kreivės. Vartotojo pasirinkimas ir pirmenybės. Vartotojo prioritetai ir pasirinkimas. Prielaidos apie vartotojų pirmenybes. Vartotojo perteklius. Elastingumas. Elastingumo teorija. Statistikos duomenys.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 47.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą