Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Kainų kitimo poveikis vartotojų pasirinkimui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainų kitimo poveikis vartotojų pasirinkimui

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga įvertinti kainų kitimo poveikį vartotojo pasirinkimui. Kainos samprata. Kainos funkcijos. Kainų politika. Kainos nustatymo būdai. Vartotojo elgsenos teorija. Kainų kitimo poveikis vartotojo pasirinkimui. Išvados.

Ištrauka

Kaina yra pinigų suma, mokama už gaminį ar paslaugą, arba pinigai, kuriuos vartotojas keičia į naudą, gaunamą iš gaminio ar paslaugos. Prekės patenka vartotojui per mainų procesą. Paklausos ir pasiūlos dėsnis yra pagrindinis rinkos mainų dėsnis, taip pat ir kainų dėsnis. Kainų politikos formavimas ir jos įgyvendinimas visada susijęs su bendra visos įmonės politika, kurios pagrindinis tikslas – pelningai parduoti prekes kiek galima didesniam vartotojų skaičiui. Visada svarbu surasti kainos vidurį, nes nustačius per aukštą kainą įmonė gali prarasti klientus, o nustačius per žemą kainą – netekti pelno.
Vartotojo elgsena priklauso nuo jo norų ir galimybių. Jei prekės kaina krinta tai automatiškai kyla jos paklausa rinkoje. Paklausos funkcija parodo, kad perkamos prekės kiekis priklauso nuo jos kainos, kitų prekių kainos ir nuo turimų pajamų.
Darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga įvertinti kainų kitimo poveikį vartotojo pasirinkimui.


Visais prekinio ūkio laikais kaina vaidino vieną pagrindinių vaidmenų tiek ekonominiu, tiek ir socialiniu požiūriu. Kaina - tai piniginė prekės vertės išraiška. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti.
Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė sunkiomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Kainos nustato įmonės rentabilumą ir taip pat jos gyvybingumą. Jos – labai svarbus elementas, apibūdinant įmonės finansinį stabilumą, ir galinga priemonė, kovojant su konkurentais. Kainodara – tai priemonė įmonės tikslams pasiekti. Kainos reikšmė įmonei pirmiausia yra ta, kad ji laiduoja pelną ir pardavimą [5, 51 psl. ] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-10
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis45.91 KB
AutoriusJulija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasPetrauskienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainu kitimo poveikis vartotoju pasirinkimui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • Petrauskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą