Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Paslaugų verslo organizavimas (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų verslo organizavimas (3)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų teikimo teoriniai aspektai. Paslaugų veiklos samprata. Paslaugos esmė. Pagrindinės paslaugų savybės. Paslaugų teikimo veiklos numatymas. Paslaugų paketas. Transporto paslaugų teikimo pajėgumai ir ištekliai. Paslaugų teikimo schema. Paslaugų teikimo sistema. Paslaugų teikimo kanalai. Paslaugų vartotojų aptarnavimo procesai. Metodinė dalis. Paslaugų rinkos tyrimo metodika. Tyrimo etapai ir problemos. Krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumai. Krovinių gabenimo paslaugų teikimo tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados. Išnašos.

Ištrauka

Paslaugos dominavimas ekonomikoje šiandien kaip niekad žymus: jos sukuria vis daugiau darbo vietų(išsivysčiusiose šalyse dirba 2/3 visų gyventojų), sudaro vis didesnę valstybės BNP(išsivysčiusiuose šalyse 60-70 %) dalį. Tačiau Lietuvoje paslaugos nėra taip išsivysčiusios kaip vakarų valstybėse, nes tik neseniai buvo pereita prie rinkos ekonomikos.[1]

Per pastaruosius dešimtmečius paslaugos tapo nedaloma mūsų gyvenimo dalimi ir vargu ar mes praleidžiame dieną nepasinaudoję kokia nors paslauga. Viena iš paslaugų sferos plėtimosi priežasčių – užimta žmonių dienotvarkė, jie neturi laiko ir sugebėjimų atlikti tolygiai kokybiškas paslaugas kaip tai daro profesionalai, "Laikas – pinigai" – tapo fraze kuria, atrodo, dabar vadovaujasi naujosios kartos. Versle ši frazė pasitaiko taip dažnai kaip niekur kitur. Konkurencijai augant, įmonėms vis svarbiau tampa greitas, kokybiškas ir tikslus klientų aptarnavimas. Viena tokių sferų ir yra paslaugos. Įvairios transporto priemonės ir buvo išrastos tam, kad pagreitintų daugelį kasdienių procesų. Palaipsniui jos tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi norint keliauti patiems ar ką nors siųsti. Versle transporto paslaugų paklausa auga dideliu tempu. Įmonės pradeda suprasti, jog norint būti konkurencingu, reikia susitelkti į pagrindinius procesus, o kitus darbus, tokius kaip transportą, palikti įmonės kurios teikia tokias paslaugas. Taip bus greičiau ir pigiau.
Atlikdami šį darbą mes plačiau gilinomės į vieną iš paslaugų sferos dalių – transporto paslaugos, kurios yra viena prioritetinių ekonomikos šakų Europos rinkoje. Mūsų darbo objektas ir būtų krovinių gabenimo paslaugos Lietuvoje. Išanalizavę anketą, kuri bus mūsų pirminės informacijos rinkimo priemonė, nusprendėme išsikelti tikslą, kuris padėtų suprasti, kokie yra transporto paslaugų vartotojų, tai yra įmonių, prioritetai pasirenkant krovinių gabenimo paslaugas teikiančias įmones. Mes manome tai labai svarbu, nes supratus kokiais prioritetais vadovaujasi įmonės, nesunku bus nustatyti kokios transporto paslaugas teikiančios įmonės yra konkurencingos, t.y. atitinka vartotojų lūkesčius ir prioritetus.

Tikslas - įvertinti vartotojų prioritetus pasirenkant krovinių gabenimo paslaugas teikiančią įmonę.
Uždaviniai:
Apžvelgti paslaugų teikimo teorinius aspektus;
Aptarti kursiniame darbe naudotą tyrimo metodiką, etapus bei problemas;
Apžvelgti krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumus;
Išanalizuoti ir apibendrinti duomenis gautus atlikus tyrimą;
Tyrimo objektas – krovinių gabenimo paslaugos Lietuvoje.
Tyrimo dalykas – krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje prioritetai iš vartotojų pusės.
Tyrimo metodika:
Tiriamieji. Apklaustos 24 Lietuvos įmonės, kurios naudojasi krovinių gabenimo paslaugomis;
Instrumentarijus. Tyrimui taikytas anketavimo metodas;
Metodai. Savo darbe naudojome raštišką apklausą, t.y. anketavimą, o duomenis apdorojome, t.y. gavome reikalingą informaciją, Excel programos pagalba.
Literatūra. Mes pasinaudojome 9 literatūros šaltinių ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-17
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis107.63 KB
Autoriusdaiva
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. Dr. N. Langvinienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu verslo organizavimas (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. Dr. N. Langvinienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą