Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Oligopolinė rinka (2)

Oligopolinė rinka (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Oligopolinė rinka. Oligopolinės rinkos vystymosi veiksniai. Oligopolinių kainų nustatymas. Slapti susitarimai. Kartelis. Susitarimų nepatvarumas. Kainos nustatymas, remiantis vidutiniais kaštais (kaštai plius). Kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Kainų lyderis ir kiekio lyderystė. Kainų lyderis. Vienalaikis kainos nustatymas. Kainų varžymasis oligopolinėje rinkoje. Lipni kaina. Kiekio lyderystė. Vienalaikio kiekio nustatymas. Kainos ir kiekio lyderystės palyginimas. Kaino nustatymas UAB "Švyturio alus". Nagrinėjamos įmonės prekės – alaus, kainos nustatymo principai. Įmonės gaminių (100 butelių alaus) kainos nustatymas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto (importo) kainų nustatymas. Optimalus kainų lygio nustatymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 48.76 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą