Oligopolija (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Oligopolinės rinkos sąvoka. Oligopolinė rinka. Kliūtys, neleidžiančios patekti į oligopolinę rinką. Konkurencija oligopolinėje rinkoje. Reklamos įstatymas. Oligopolinės kainos nustatymo būdai. Kartelis. Laužtos paklausos kreivės modelis. Vyraujančiosios įmonės modelis. Oligopolinės rinkos efektyvumas. Rinkos santalkos lygio nustatymas. Kainų politika ir tikslai. Kainų nustatymo metodai. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Kainų karai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mykolo Romerio Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 40.52 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą