Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įžanga. Išsamiau apie reklamą. Reklamos poveikis pažinimo aspektu. Pojūčiai. Suvokimas. Dėmesys. Atmintis. Mąstymas. Reklamos poveikis emociniu aspektu. Reklamos poveikis elgesio aspektu. Reklamos poveikio įvertinimas. Reklamos nauda. Ekonominė reklamos nauda. Politinės reklamos nauda. Kultūrinė reklamos nauda. Moralinė ir religinė reklamos nauda. Reklamos daroma žala. Ekonominė reklamos žala. Politinės reklamos žala. Reklamos žala kultūrai. Reklamos žala moralei ir religijai. Kai kurie etiniai ir moraliniai klausimai. Tiesa reklamoje. Žmogaus asmens orumas. Reklama ir socialinė atsakomybė. Pabaiga: keli žengtini žingsniai .

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-03
DalykasMikroekonomikos referatas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis40.56 KB
Autoriusdinutee
Viso autoriaus darbų23 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojassoc. m. dr. Erstida Ulvidienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mikroekonomika- Reklama jos teigiamos ir neigiamos puses [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • soc. m. dr. Erstida Ulvidienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą