Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir pagrindiniai tipai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir pagrindiniai tipai

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Mažmeninės prekybos supratimas. Mažmeninės prekybos objekto supratimas. Mažmeninės prekybos objektų klasifikavimas ir tipizavimas. Stacionarūs prekybos objektai. Smulkūs mažmeninės prekybos objektai. Kilnojamoji prekyba. Kiti prekybos objektai.

Ištrauka

Mažmeninė prekyba- savarankiška teritorinė struktūra, turinti sudėtingos sistemos bruožų, tai verslo veikla, skirta parduoti prekes ar paslaugas galutiniam vartotojui. Mažmeninės prekybos vidaus sandara pasižymi gausia įmonių tipų įvairove, o jos pagrindinis tikslas- patenkinti galutinio vartotojo poreikius.


Mažmeninės prekybos objektas- tai mažiausia struktūrinė nagrinėjamos teritorinės sandaros dalis. Mažmeninėje prekyboje egzistuoja daugybė smulkių objektų, kuriems netinka įmonės sąvoka. Daugelyje kioskų dirba, įvairaus tipo gatvės prekybos įrengimus aptarnauja tik fiziniai asmenys, kurie neretai priklauso kitiems objektams arba tikroms prekybos įmonėms. Prekybos objektas- tai tam tikra vieta arba erdvės dalis, pritaikyta nuolat arba laikinai pardavinėti plataus vartojimo prekes. Jų visuma ir sudaro mažmeninę sistemą didesnėje ar mažesnėje teritorijoje. Vidaus struktūros požiūriu prekybos objektą sudaro: prekės, atitinkami įrengimai ir subjektai (darbuotojai), kurie užtikrina prekių pardavimo procesą, to objekto funkcionavimą.
Mažmeninės prekybos objektai yra labai nevienodi, skiriasi savo įranga, darbuotojų skaičiumi, išoriniais matmenimis, prekių asortimentu ir pirkėjų aptarnavimo būdais. Prekybos teritoriniam organizavimui ne visos objekto žymės arba jų rodikliai yra reikalingi. Svarbiausiais laikomi šie: objekto dydis( kv.m), jo tūris (kub.m), patalpos (kv.m), kuriose aptarnaujami pirkėjai, prekių asortimentas.
Prekių asortimento charakteristika, jo rodikliai yra ypač svarbūs, nes sąlygoja objekto profilį, prekinę jo specializaciją. Kol kas nėra tokių objektų, kurie apimtų visą plataus vartojimo prekių asortimentą, kuris mažmeninėje prekyboje siekia milijoną skirtingiausių pavidalų. Dėl to teritorijoje jie veikia prekių, jų asortimento pasidalijimo pagrindu. Tas pasidalijimas taip pat turi didelės įtakos gausiai objektų sudėčiai, jų nomenklatūrai. Be to, pagrindinis prekybos objektų tikslas- aptarnauti pirkėjus, pateikti jiems prekes. Dėl to pirkėjams asortimentas, prekių kainos- svarbiausias dalykas, kitiems objekto rodikliams jie teikia mažai reikšmės arba neteikia jokios. Šiuo požiūriu prekybos objekto asortimento profilis, jo prekinė specializacija pirmiausia turi būti patogi gyventojams, o ne vien prekybos organizavimo požiūriu.
Taigi prekybos įmonės savo veiklą vykdo per tam tikrus prekybos objektus (prekių pardavimo vietas): parduotuves, kioskus, sandėlius ir kt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-07
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis33.48 KB
AutoriusIrma
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Savaniauskas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mazmenines prekybos imoniu rusys ir pagrindiniai tipai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • lekt. Savaniauskas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą