Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>E–komercijos vystymosi tendencijos ir galimybės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

E–komercijos vystymosi tendencijos ir galimybės

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos dalyviai ir tipai. Elektroninės komercijos rūšys. Elektroninės komercijos taikymo galimybės. Elektroninės komercijos poveikis įmonių veiklai. Elektroninės komercijos vystymasis. Elektroninės komercijos vystymasis užsienyje. Elektroninė komercija Europoje atsigauna. Elektroninės komercijos vystymasis Lietuvoje. Elektroninė komercija Lietuvoje: atsilikimas ar persilaužimas. Lietuviai retai perka internete, bet vis dažniau jame ieško informacijos apie prekes. Išvados.

Ištrauka

Nėra vieno tikslaus ir visiems priimtino elektroninės komercijos apibrėžimo. Šiuo metu apie elektroninę komerciją žino kiekvienas - tai prekių pirkimas per internetą. Dažniausiai tai suprantama kaip komercinės veiklos vykdymas pasitelkiant elektronines priemones. Tai yra bendriausias apibūdinimas, neatskleidžiantis e-komercijos esmės. E-komercija (arba kiti vadina e-verslas) – neseniai į apyvartą patekę terminai. Kasdien girdime pasakojimus apie interneto kompanijų sėkmę. E-komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.
Kiekvienai įmonei kyla klausimas, ką jai duos elektroninės komercijos sistemos įdiegimas. Dažnai įmonės galvoja, kad jų verslui elektroninės komercijos sistema netinka. Jei ji kam nors ir reikalinga, tai tik ne jiems, nes jų verslui pardavimų per internetą pritaikyti negalima.
Tai rodo, kad įmonės nelabai susipažinusios su interneto galimybėmis. Praktiškai kiekvienai įmonei, kuri verčiasi komercine ar gamybine veikla, elektroninės komercijos sistema gali būti naudinga.
Mūsų darbe pristatyta , kas iš tikrųjų yra tas Elektroninė komercija, kas yra jos dalyviai ir tipai, rūšys. Atkreipemė dėmesį į tai , kokios yra elektroninės komercijos galimybės, koki poveikį ji daro įmonės verslui. Galiausiai išanalizavome kaip ji vystosi pasaulyje, Europoje, bei Lietuvoje o taip pat, kas lemia jos plėtrą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-28
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis34.74 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. R. Gatautis
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word E-komercijos vystymosi tendencijos ir galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • doc. dr. R. Gatautis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą