Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Vartotojų elgsena rinkoje (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsena rinkoje (2)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Pusiausvyra, apibūdinanti gamintojo ir vartotojo optimalų pasirinkimą rinkoje. Pusiausvyros susidarymas ir vaidmuo verslo savaiminio reguliavimo mechanizme. Vartotojo pusiausvyra, jos pažeidimas bei atstatymas. Naudingumas ir vartotojo elgsenos abejingumas. Naudingumas kaip pasirinkimo kriterijus. Naudingumo funkcija. Naudingumo maksimizavimo taisyklė. Vartotojo elgsenos analizė, remiantis abejingumo kreivių ir biudžeto abejingumo metodu. Vartotojo abejingumo kreivės. Vartotojo pasirinkimas ir pirmenybės. Vartotojo prioritetai ir pasirinkimas. Prielaidos apie vartotojų pirmenybes. Vartotojo perteklius. Elastingumas. Elastingumo teorija. Statistikos duomenys.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-31
DalykasMikroekonomikos referatas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis47.79 KB
Autoriusnlm
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotojo elgsena rinkoje(referatas) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą