Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroekonomika>Vartotojų elgsena rinkoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Vartotojų elgsena rinkoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Vartotojų elgsenos sąvokos, apibrėžimai. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojų tipai ir pagrindiniai vartotojų elgsenos bruožai. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Grupė, jos samprata. Grupių įtaka. Šeimos narių įtaka pirkiniams. Kultūros samprata ir jos reikšmė vartotojų elgsenai. Vartotojų asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Vartotojo asmenybė. Informacijos suvokimas ir pertvarkymas. Informacijos suvokimo svarba vartotojui. Informacijos priėmimo ir pertvarkymo procesas. Vartotojų sprendimo priėmimo procesas. Vartotojų sprendimai ir jiems įtakos turintys veiksniai. Vartotojų sprendimo priėmimo etapai. Vartotojų sprendimo proceso sudedamosios dalys. Vartotojų elgsenos analizės taikymas praktikoje.

Ištrauka

Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant to rezultato. Vartotojo elgsenos studijos yra vienos iš marketingo krypčių, įgalinančių padėti pažinti vartotoją, pirkėją, klientą ir kartu įmonei kryptingiau veikti, ypač siekiant vartotoją paveikti arba mėginti jo elgseną keisti.
Vartotojų elgsenos tyrimo srityje aktyviai dirba ir sociologai,psichologai,teisininkai ir kiti specialistai. Įvairiapusis domėjimasis elgsena neleidžia šios sąvokos traktuoti vienareikšmiškai .
Dabartiniame Lietuvių kalbos žodyne aiškinama, jog elgsena yra "gyvenimo ir veikimo būdas, elgimasis". Elgimasis suprantamas kaip elgesys, t.y. vienoks ar kitoks veikimas, santykiavimas.
Vartotojų elgsena – tai žmogaus veikla, įsigyjant, vartojant produktą, paslaugą, apimanti sprendimų priėmimo procesus, kurie atliekami iki pirkimų ir po jų.
Vartotojo elgsena - mokslo sritis, atsiradusi ekonomikos ir psichologijos sandūroje. Vartotojų elgseną, pasitelkus modelius ar metodus, galima studijuoti įvairiais aspektais, pvz. vartotojo poveikį, motyvaciją, apsisprendimo procesą, elgesį po pirkimo ir pan.
Moksliniuose vartotojo elgsenos tyrimuose dominuoja loginio mąstymo metodai, kuriais siekiama: suprasti ir numatyti vartotojo elgseną; išsiaiškinti priežasties ir pasekmės ryšius, kurie per įtikinėjimus, informavimą, mokymą valdo vartotoją (1, p. 5).
Mūsų darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų elgsenos ypatybes. Savo 29 puslapių apimties darbe pateikėme teorinę ir metodinę medžiagą apie vartotojų elgsenos sampratą, vartotojų asmeninių ir aplinkos veiksnių įtaką elgsenai, sprendimo priėmimo procesą, jo etapus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-29
DalykasMikroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Mikroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis49.88 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasI. Pekarskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsena rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • I. Pekarskienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą